1 Mart 2013 Cuma

Sürpriz Pasta

Çocuklar için harika bir pasta.



Pandispanya Tarifi:

Malzemeler:

5 yumurta

1 su bardağı toz şeker

1 su bardağı un ( bardak tam dolu olsun )

Kabartma tozu ve vanilya.


Yapılışı : Yumurta ile toz şekeri mikserle iyice çırpıyoruz . Diğer malzemeleride ekleyip karıştırıyoruz . 170 dereceli fırında pişiriyoruz . Pembeleşinceye kadar bekliyoruz .( Fırının kapağını hemen açmayalım pandispanya söner ) 

Sade Pastacı kreması:
3 adet yumurta sarısı
1,5 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
4 yemek kaşığı toz şeker


Yapılışı:
Tüm krema malzemelerini geniş bir teflon sosluk yada tencereye alın. Topaklanmaması için iyice çırpın ve ocağa alın. Topaklanmaması için önce orta sonrada kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirin.


Daha sonrada fotoğraftaki şekilde yapılıyor pandispanyanın içini oyduktan sonra bonibon, şeker yerleştirilerek kapatılır ve dışı tekrar krema ile sıvanır.





7 yorum:

  1. Süpriz pasta olmuş elinize sağlık çok iyi fikir..Takibe aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Harika !
    Deniycem bunu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor.Bende deneyeceğim :)Bloğunu takibe aldım canım .Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezztlerle ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul denince akan sular durun bende büyük bir sevgi var anılarla dolu o şehirde :) Teşekkürler

      Sil
  4. Teşekkürler :) Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil